METHODOLOGI PASARAN DIGITAL

 


Metodologi ini dirancang untuk membantu kami dalam memahami dan melaksanakan strategi pemasaran digital dengan lebih sistematik dan berkesan.


1. Penyelidikan dan Perancangan (Research and Planning)

Matlamat: Mengumpul maklumat yang diperlukan untuk membangunkan strategi pemasaran digital yang berkesan.



2. Pembangunan Strategi (Strategy Development)

Matlamat: Membangun strategi pemasaran digital yang komprehensif berdasarkan maklumat yang telah dikumpulkan.



3. Pelaksanaan Kempen (Campaign Implementation)

Matlamat: Melaksanakan strategi pemasaran digital dan melancarkan kempen.




4. Pemantauan dan Penilaian (Monitoring and Evaluation)

Matlamat: Memantau prestasi kempen dan menilai keberkesanan strategi pemasaran digital.



5. Penyelenggaraan dan Pengurusan (Maintenance and Management)

Matlamat: Menyokong kempen berterusan dan menguruskan aspek pemasaran digital secara berterusan.




6. Penilaian dan Penambahbaikan (Evaluation and Improvement)

Matlamat: Mengevaluasi keberkesanan strategi dan merancang penambahbaikan untuk masa depan.




Comments